Yakir LasryKlientu attiecību nodaļa VP
background
Previous page Next page
Beginning of quote:Man patīk kaislīgi klienti. Daži no mūsu labākajiem vēstniekiem ir cilvēki, kuri bija neapmierināti, līdz mēs viņiem tik ļoti palīdzējām, ka viņi kļuva par mūsu lielākajiem faniem. End of quote.
Jakirs pārvalda visas MyHeritage darbības, kas vērstas uz klientiem, tostarp pārdošanu un klientu atbalstu.

Līdzās spēcīgam pārdošanas pamatam Jakirs ienes MyHeritage atjautības sajūtu, izvairoties no tādām frāzēm kā “nozares standarts” un tā vietā dodot priekšroku sistēmu izgudrošanai no jauna, lai klientiem nodrošinātu vislabāko pieredzi.

Viņš uzsāka tirdzniecību uzņēmumā Memo Global, ātri izvirzot jaunu tirgu un metodoloģiju testēšanu un izpēti, un galu galā vadīja zvanu centra izveidi, lai reklamētu jaunu produktu.

2010. gadā Jakirs pievienojās MyHeritage un viens pats izveidoja uzņēmuma zvanu centru. Pateicoties augstajam sniegumam, viņš kļuva par klientu atbalsta nodaļas vadītāju, kur viņš bija atbildīgs par klientu apmierinātības ievērojamu uzlabošanu un procesu un materiālu izstrādi klientu pieredzes optimizēšanai. Pateicoties Jakira pūlēm, MyHeritage bauda izcilu reputāciju miljoniem apmierinātu lietotāju vidū, kas paplašinās.

Jakiram ir BBA un LLB grādi starpdisciplinārajā centrā Herzliya, un, kad viņš nestrādā, jūs parasti varat atrast viņu, meklējot aizraušanos hokeja laukumā vai boksa ringā, kā MyHeritage futbola komandas zvaigznes spēlētājs vai pat lecot no klintīm.